21 kysymystä ja kuulumiset


Lähes kaikki ylioppilaskirjoitukset on nyt ohi, enää on jäljellä lyhyen saksan kirjallinen koe. Nukun varmaan kokonaisen päivän (tai kaksi) maanantain jälkeen kunhan saan kokeen tehtyä. :') Ajattelin jo aijemmin lukulomalla, että nyt keväällä kirjoittaminen on paljon rennompaa, syksyllä kun olin hirveän stressaantunut kirjoitusten aikaan. Noh, kyllä sitä ollaan oltu stresseissä viimenen viikkokin. Jotenkin kaikki voimat ihan lopussa ja joka päivä on tullut itkettyä useamman kerran. Onneksi urakka on pian ohi.
Sitten alkaakin pääsykokeisiin lukeminen. :| Noh, eiköhän niistäkin selvitä.
Nyt tulee sentään kevät ja aurinkoista. Ja ylioppilasjuhlat, ellen ihan täyttä floppia ole tehnyt enkä valmistu ylioppilaaksi ollenkaan. :D Tuskin sentään...

Asioilla on onneksi tapana järjestyä. :)
Tässä 21 kysymystä, jotka löysin tylsyydessäni internetin syövereistä.





Mikä on elämässäsi tärkeintä?
- Elämässä tärkeintä mulle on se tapa miten elän: että oon hyvä muille ja kehitän itseäni henkisesti. Mulle tärkeintä on itse eläminen, se että oppisin elämään elämää niin, että voin auttaa muita ja että mulla itelläni olis myös hyvä olo. :) <3


Jos sinulla olisi mahdollisuus kuulla millainen tulevaisuutesi on, kuuntelisitko vai et?
- Luultavasti en. Olis aika tylsää tietää kaikki ennalta. :D Vaikka oonkin kauhea kontrollifriikki.. mutta ehkä juuri sen takia. Yritän päästä siitä tavasta eroon pikkuhiljaa.


Mistä innostuksesi bloggaamiseen lähti?
- Noh, on tullut kokeiltua jo niin montaa eri itseilmaisun muotoa ja kirjoittaminen on mahtavaa... niin, siitä se kai sitten lähti.


Millaisia postauksia luet mieluiten?
- Syvällisiä tai kantaaottavia. Myös sellaset postaukset missä on paljon laadukkaita kuvia on tosi mukavia. :3


Mitä ilman et voisi elää?
- Tietoisuutta.


Jos voittaisit lotossa, mitä tekisit ihan ensimmäiseksi?
- Sanoisin että "Yo that's bullshit, en tasan oo voittanu mitään. :DD"


Miten kuvailisit tyyliäsi 3 sanalla?
- Vahva, poikamainen, vaihteleva.


Lapsuuden suurin haaveesi?
- Pienenä halusin tulla opettajaksi, kai se oli suurin haave. :'D


Mikä asia saa sinut aina hyvälle tuulelle?
- Muiden auttaminen. Se, kun auttaa toista jossakin asiassa, miten yksinkertaisessa tai vaikeassa tahansa, ja saa nähdä sen helpottuneen ja iloisen hymyn toisen kasvoilla. Se tunne, että tietää sillä toisella olevan hyvä olo tekee mut ihan järkyttävän onnelliseksi. <3 :)


Mitä teet kun haluat rentoutua?
- Luultavimmin kuuntelen hyvää musiikkia, meditoin tai käyn vaikka saunassa. Usein on kiva kanssa käydä salilla tai sh'bamissa/zumbassa. Liikunta rentouttaa. Hyvän kirjan lukeminen tai elokuvan katsominen kotona on kans mieluista.


Mikä on lempivärisi ja miten se näkyy elämässäsi?
- Mulla on aika monta lempiväriä (esim. vihreä, turkoosi) mutta sellanen lempiväri, joka näkyy eniten mun elämässäni taitaa olla viininpunainen. Oon hurahtanu siihen jostakin syystä ihan täysillä. :D Mulla on viininpunainen huppari, toppi, villasukat, sormikkaat, pipo, huivi ja kengät. Viininpunaiset housutkin oli yhdessä vaiheessa mutta niihin tuli reikä, niin piti heittää roskiin. :c


Miten viettäisit vapaapäivän?
- Stressaavan viikon jälkeen luultavasti haluisin olla yksin kotona koneella ja kuunnella musiikkia, ehkä kirjoittaa päiväkirjaan jotain. Joskus on kyllä kiva lähteä kavereiden kanssa jonnekin aikaa viettämään. :3


Oletko joskus nolannut itsesi? Missä, milloin, miten?
- Olisi parempi kysyä että millon en ole. :D Useamman kerran olen ollut niin ajatuksissani että suusta on tullu jotakin tosi hölmöä. Pariin kertaan oon mokannu soittokeikoillakin, mutta kaikesta on selvitty.


Mikä on suurin unelmasi tällä hetkellä?
- Suurin unelma... ehkä suurin unelma tällä hetkellä, olis se että oppisin rakastaan itseäni ja pääsisin eroon itseinhosta. Haluaisin oppia viimeinkin, ettei mun tarvi olla kaikessa täydellinen että voin olla arvokas.


Millainen on mielestäsi hyvä ystävä?
- Luotettava, sellainen kenen kanssa voi puhua sekä "turhanpäiväisiä" ja heittää mautonta läppää, että myös puhua syvällisiä ja avautua. Hyvä ystävä on sellanen, kenen kanssa on mukava viettää aikaa.


Sinulla on minuutti aikaa valita vaatteet seuraavaksi päiväksi. Mitä valitset?
- Öyh tässä mitä löysin nopeasti kaapista:


-Tiikeripaita (Cubus)
- Valkoinen toppi (Vila)
- Mustat farkut (Lindex)

Kylläpä noi housut näyttää jättimäisiltä. :D Oikeastaan noi kaikki näyttää jättimäisiltä. Damn you kuvakulma.


Mitkä ovat parhaat piirteet ulkonäössäsi ja luonteessasi?
- Ulkonäössä parhaat piirteet: Hiukset, takapuoli (:D), yleisesti kasvot.
Luonteessa: Herkkyys, empatiakyky, avoimuus.


Oletko joskus joutunut soittamaan hätänumeroon?
- En ole onneksi. D:


Millainen olit lapsena?
- Kuulemma olin tosi hiljainen, itkin vauvana kuulemma tosi harvoin. Olin vähän vanhempana aika rohkea, menin juttelemaan ventovieraillekin tosi avoimesti ja reippaasti (vaikka olen omasta mielestäni ambivertti eli välillä ulospäinsuuntautunut mutta välillä erakko. :D) Olen ollut ihan pienestä asti herkkä ja ystävällinen uhrautuja, joka yrittää aina miellyttää kaikkia. Joskus olin aika ovimatto, mutta olen oppinut pitämään myös itsestäni huolta.


Kuinka usein siivoat huoneesi?
- Riippuu, vähintään kaksi kertaa kuukaudessa. Ja viimeistään sillon ku alan hukkua pölyyn. :'D Sellasta yleistä järjestelyä teen useamman kerran viikossa, mutta ihan imurin kanssa heilumista on vähän harvemmin.


Oudoin tapasi?
En tiedä onko tää mitenkään kovin outo tapa, mutta mun on pakko nuuhkaista leipiä/leipäpussia ennen kuin uskallan ottaa leivän ja syödä sen. :D Haluun vaan tarkastaa, ettei siinä ole hometta.



Terveisin Hobitti



Kommentit

Suositut tekstit