PENKKARIT


Minä ja Eero. :3













Heräsin aamulla kello 6:30 meikkaamaan itsestäni geishaa.
Torstaina oli penkkarit, joiden eteen olin hirveesti stressannu ja hermoillu etukäteen.
Onneks Abishow oli loistava ja kaikki suju hyvin. Ajelu oli mahtavaa vaikka oli hirveen kylmä. (Olis vaan pitäny laittaa enemmän vaatteita päälle... tyhmä minä)
Osa julisteista jäi matkan varrelle, ei taidettu niitata niitä riittävän lujasti kiinni.
Karkkia lenteli välillä toisista autoista meidänki päälle. Oli ihana katsoa lasten juoksentelua sokerisateen alla. Toivottavasti ne muistaa pestä hampaat. Aurinko ei paistanukaan vaikka ennusteissa luvattiin.
Mutta oli mahtavaa.

Tuntu hassulta, kun niin pitkään valmisteltu juttu oli ihan hetkessä ohitse.

Illalla käytiin kavereiden kanssa kahvilla ja mentiin viettämään aikaa yhden ystävän luokse. Toiset pelas Minecraftia ja toiset puhu samaan aikaan uskonnoista, elämän tarkotuksesta ja maailmankaikkeudesta.
Tajusin että mulla on aivan ihana ystäväporukka, joka etääntyy toisistaan pian.
Minne ihmeeseen tää kolme vuotta on oikein kadonnu??

Ja mihin ihmeeseen mä oikein oon menossa.



Terveisin Hobitti


Kommentit

Suositut tekstit