Vaikeaa


Tänään oli huono päivä.
Mun pelkoni siitä, että en osais jotakin asiaa heti ja tuntisin itteni paskimmaks ihmiseks maan päällä, kävi toteen.
Tuntuu maailman typerimmältä asialta, että mä saatan itkeä silmät päästäni ja
parkua ku joku pikku kakara sen takia, ku en osaa jotakin asiaa heti.
Miten ikinä mä voisin osata, jos en oo ikinä edes harjotellu??
Totta kai mä tiedän, että kaikkea ei voi osata heti.
Totta kai mä tiedän että kaikessa ei edes tarvi olla hyvä.

Mutta kun sun koko lapsuutes sä oot aina vaatinu itteltäs liikaa
niin sitä on niin perkeleen vaikea muuttaa yhtäkkiä.
Ku sä aina luulit, että sun täytyy olla hyvä koulussa tai ylipäänsä kaikessa, että susta voi tykätä.
Että sä voit olla hyvä ihminen.
Että ihmiset ei jätä sua yksin.
Ja jos jättää, niin sulla olis sentään jotakin jäljellä vielä...

Mä onnistuin olemaan tänään huonoin tyttöystävä ikinä.

Miks mä tiuskin ja puran pahaa oloani siihen yhteen ainoaan ihmiseen, kenestä mä välitän ja ketä mä rakastan enemmän kuin ketään muuta ihmisistä maapallolla?
Ja miks mä en osaa siinä tilanteessa tehdä asialle mitään, vaikka mä oon lukenu psykologiaa niin maan pirusti, että kyllä tällä tiedolla jo pitäis osata ja pystyä ja ymmärtää.
Vaikka mun kaikista ihmisistä pitäis tietää, miltä tuntuu jos toinen sanoo pahasti mä silti käyttäydyn ilkeesti ja lapsellisesti..

Tänään oli huono päivä,
mutta samalla aikaa tänään oli tärkeä päivä.
Se näytti mulle missä menee mun heikkoudet ja mitä asioita mun pitää vielä opetella.
Missä kohtaa mä vielä kompuroin.
Ja se muistutti mua siitä, että mun elämässäni tosiaan on ihminen, joka kaikesta huolimatta jaksaa mua ja rakastaa mua takaisin vaikka olisin kuinka hankala. Että tän ihmisen edessä mä uskallan näyttää mun tunteeni, vaikka en osaakaan vielä tehdä sitä hilliten ja järkevästi.


Kun mä kuulin tän biisin yks päivä ensimmäisen kerran, mä itkin.
Heti ensimmäisten sanojen kohdalla.
Mä mietin meitä kahta.
Se oli jotakin niin kaunista.






"Rolling Stone"

- Passanger -



Sometimes I feel I’m going nowhere
Sometimes I’m sure I never will
She said it’s ‘cos I’m always moving
I never notice ‘cos I never stand still 

Sometimes I feel like I’m falling
Falling fast and falling free
She said “my darling your falling
always looked like you were flying to me” 

But I fear I’ve grown a rolling stone inside of me
She said “oh don’t you know
The rolling stones stop at the sea
And that’s where I’ll be” 


Sometimes I’m sure I know no one
A thousand faces but no names
She said “my love you do know someone
Oh and I know you back just the same” 

But I’m scared I said, what if this stone don’t slow down
“Oh just be aware” she said
“What goes up will come down
And when you do I’ll be around” 

Oh when I’ve dragged this rolling stone across this land
I’ll make sure I leave this stone in her hand
For we both know too well the rolling stones turn in to sand
If they don’t find a place to stand



Terveisin Hobitti






Kommentit

Suositut tekstit